Zzzzz

Sjukt trött. Körde jävlar järnet på friskis idag. Först 30 min på medelpasset innan jag tröttnade och gick till gymmet där jag köpte stenhårt på crosstrainerna (-250 kalorier) för att sedan köra 10 minuter styrka. Kan säga att jag vinglade hem efter det. Helt jädra slut!! På det blev det skitsnack i köket med Palestinierna medan jag fixade käk. Bestämde mig dagen till ära att testa tonfisk i olja och så lite broccoli och sås till det. Måste väl ses som ganska nyttigt med tanke på att lunchen bestod av ägg, bacon och brysselkål. Hade tänkt tvätta men orkar faan inte. Satsar på att bädda sängen istället. Av lathet orkade jag inte igårkväll så sov utan sängkläder inatt.

Gissa vem som kommer somna framför TVn ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0