Vilken jävla kväll

Om jag säger så. Det blir inte utgång resten av månaden iaf med tanke på vad vi gjorde av med igår. Vi köpte nämligen ett helrör på 3 personer. Och jaa vi var jävligt onyktra. Och jaa jag har ingen aning om hur jag kom hem. Inte heller varför jag sov i en handduk men jag gissar från bilden av badrummet att det var krångligt att få av strumpbyxorna igår så jag tog av allt istället. För att inte gå helt naken så drog jag en handduk om mig och somna på soffan. Sen så sminkade jag tydligen av ena halvan av ansiktet så vaknade med smink på ena ögat men inte det andra. Det går bra nu. Asså jag är nog inte nykter fortfarande och mår jävligt bra faktiskt förutom att ett helrör på 1400 spänn var jävligt onödigt även om jag har pengar. Jaja det var jävligt roligt iaf och alla kom hem och jag är inte mest bakis av oss så det är jävligt bra även om jag är jävligt trött. Kanske ska passa på att sova nu när pappa åkt iväg och ska skjuta med gevär. Men först måste jag äta för det kurrar i magen.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Å haha, jag är inte ett dugg avundsjuk, saknar inte utelivet alls!

2011-03-27 @ 13:34:11
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0