Varför tar det sån tid?

Just nu sitter jag och är lite irriterad över att Jysk fortfarande inte kommit fram till något angående min säng. Ringde dem om den första gången för över två veckor sedan, då se sa att de skulle höra av sig under veckan. Det gjorde de inte så i onsdags fick jag ringa upp dem igen med problemet och de visste ingenting. Då mailade jag även bild till butiken om problemet och de sa att de skulle återkomma. Nu sådär 2,5 vecka senare så vet jag fortfarande ingenting med tanke på att jag i stort sätt flyttar om 1 vecka så vill jag gärna veta om jag måste lämna in den på lagning eller om jag får en ny.

Såhär ser det som är trasigt ut och ja det blir knappast bättre ju fler nätter jag sover på den eftersom även om jag vinklar benet rakt när jag går och lägger mig så är det snett igen när jag vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0