Varför spar man så mycket skit?!

Har rensat och grejat i rummet hela dagen idag. Jag har fått ihop två fulla sopsäckar med skräp och då är jag inte klar än. Hur mycket skit samlar man på sig egentligen? Men nu åker allt som jag inte använt det senaste året, även sånt som jag tänkt slänga hur länge som helst. Det är ingen idé att spara skiten. Behöver jag det får jag väl köpa nytt i framtiden. Nej så viktiga saker har jag inte. Lite exempel på sånt jag hittade:

Tre stycken mobilskal till en Nokia 3310, speciellt när jag bytte in min 3310 2008 när jag köpte en ny mobil.


Sen hittade jag även dessa sugrör som man kanske inte behöver spara på. Jag antar att vi har festat med dem någon gång, tvättat dem och så har jag spart på dem för att de är roliga.


Sen hittade jag massa klockor som jag ALDRIG använder. Dessa två plus en till som jag hittade sen. Det är farmor som gett mig massa klockor men jag använder dem inte. Dock känns det fel att bara slänga dem så man kanske ska testa att sälja dem på tradera eller skänka till Röda Korset?

Kommentarer
Postat av: Isabel

Vi ahr inget föråde eller garage där vi bor nu, skitbra för då sparar man bara det nödvändigaste ;-)

Annat kommer det nog att bli på fågelsången där vi har massa byggnader ;-)

2011-03-21 @ 08:54:20
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0