Unnar mig en paus

Tar en paus i packandet. Nu ser jag verkligen slutet i tunneln. Det är inte alls mycket kvar nu. Allt är gjort utom jaa kläderna jag ska ha med mig till Uppsala, Tvn och så datorn då. Sen ska saker och ting samlas ihop såklart i påsar och annat men i det stora hela så känner jag "No stress" nu äntligen. Sist men inte minst ska jag dammsuga och städa lite i badrummet innan jag åker. Det är blir kanon tror jag. Dock är jag lite trött i skallen men får väl skylla mig själv när jag offrar skönhetssömn för F1 såhär mitt i flytten men men. Får sova i bilen sen eller nått.

Så ska nog ta mig lite lunch sen blir det ner till ÖBOs kontor och säga upp rummet. Känns lite läskigt faktiskt men ja nu är jag här. Det är kanske med lite sorg i hjärtat men det är dags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0