Never say never...

Igår hade Justin Bieber filmen premiär tydligen. Jag fattar ingenting. Varför gör de en film om honom och låter den gå på bio dessutom? Det är en sak om de gör det med Michael Jackson men WTF Justin Bieber. Vad har han gjort för världen exakt? Men är att ge fjortisarna en ny idol att böla efter. Är han så speciell? Nej detta är ett fenomen som jag inte förstår mig på, mena han är inte ens söt?! Förlåt mig men nej jag förstår inte alls. INTE ALLS! Men ja det är USA i ett nötskal känns det som, de och sina jädra barnstjärnor!! Nej Eric Saade ska det vara! HAHA nee inte det heller fyfaaan... NEJ Nej nej!! Bläää jag tror jag har fått en allergisk reaktion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0