Nyvaken

Formel 1 helg och man får sova i perioder. Var helt slut igår när jag kom hem till Uppsala efter en intensiv dag från tidig morgon. Tror klockan var ca 21 när vi var hemma. Lastade in grejer i pappas källare sen stupade jag nästan direkt efter. Eller ja vid 10 iaf var tvungen att få något i magen först. Sen sov jag till kl 04 då det var F1 träning 3 sen tillbaka till sängen i ca 2 timmar innan det var dags att gå upp igen för att kolla på kvalet. Efter det efter 08 hoppade jag ner i sängen igen och sov till typ nyss.. Sjukt skönt efter en intensiv vecka.

Att jag sovit bra syns om inte annat på frisyren, håret står åt alla håll haha


Kommentarer
Postat av: Peter

Shit! Oo Det där är vad jag kallar för trött!

Men vad gör man inte för F1^^ Glöm inte ställa om klockan ikväll.

2011-03-26 @ 20:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0