Mycket att tänka på

Då är jag i mycket-att-tänka-på-stadiet igen då. Även om saker och ting faller på plats så kommer nästa funderare dvs hur allt ska genomföras, hur grejerna ska packas osv. Hur jag ska fixa flyttlådor, är ju lite krångligt när man är själv och inte har nån bil. Allt från hur jag ska gå igenom rum och utrymmen med tjejen som ska hyra det. Helt sjukt att jag tom tänker på vad jag kan göra med pengarna jag får från hyran, fan de ska sparas såklart! Sen har återigen tankarna börjat snurra angående en katt men nu som jourhem igen och inte en egen katt än.

Måste säga att det är lite klurigt att duscha när man inte har så bra lyse i badrummet. Hoppas de kommer och byter min lampa innan jag måste sminka mig för det kan bli en riktig utmaning haha.

Kommentarer
Postat av: Nina

Eller så kan man ju faktiskt köpa en glödlampa för typ 15 kr och fixa det själv istället? Glödlampor är ju förbrukningsvaror precis som toapapper. Det är en sak om det är en lampa som inte fungerar i era allmänna utrymmen. :)

2011-03-21 @ 14:48:59
URL: http://finanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0