Morgonen började ju bra

Har inte skrattat så sen i helgen då typ allt gick över styr. Men iaf i stort sätt direkt när jag loggar in börjar en kille skriva till mig. Jag tänker inte ta upp mer om honom just nu för det är lite privat än och jag vet inte vart det leder. En sak är iaf säker han ser bra ut! haha.

Jaja till poängen. Min visningsbild på msn är för tillfället en bild från avslutningsfesten med socionomerna när jag och Gabi pussas litegrann. Så var lite kul att få kommentaren. "Är det din kille eller?" HAHAHA Neeejeee!! Sen när ser Gabi ut som en man undrar jag? Det var lite roligt iaf. Bilden åkte nämnligen upp igår för att främja Internationella kvinnodagen, vi får faan göra precis vad vi vill, när och om vi vill så det så!

Sen så säger han att han önskade att det var han och att jag är söt.. Så lite på skämt säger jag: Tack tror jag om det nu är söt man vill vara när man snart fyller 24. Varpå han ändrar sig och säger att jag är sexig istället...

Vad kan jag säga? Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0