Längtar till helgen!

Då kommer Anna och Emilia hit. Har börjat handla redan och det är svårt att handla för en hel helg faktiskt. Även om vi i stort sätt har en lista över mat som ska köpas så känns det som att det är hur mycket som helst samtidigt som det känns som om det inte är något alls. Skumt det där måste jag säga. Det är ju ändå 3 dagar och 3 personer som ska ha mat iaf middag på fredag och frukost - middag på lördag samt frukost och ev lunch på söndag samt lite snacks till förfestandet. Tänkte fixa lite annat onyttigt men det får nog räcka med chips och popcorn. Kan ju inte stoppa i oss hur mycket som helst heller haha. Jag funderar liksom över när ska vi hinna äta allt haha. Det löser sig, vi är ju tre som dela på allt, känns ju värre när man handlar och lägger ut alla pengar och känner att man handlar lika mycket för en helg som jag gör på en hel månad haha.

Nu ska jag läsa igenom min c-uppsats en sista gång innan den ska skickas in. Nu känner jag att det är dags att släppa taget om den och inkassera mina 15 hp istället. Jag kan inte göra så mycket mer med den nu. Några smågrejer i meningar som jag fick tillbaka av min handledare men annars så finito. Sen ska jag göra lite mat! Efter det blir det TV-mode resten av kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0