Kliar i mina fingrar

Nya bloggdesignen är klar. Men jag bestämde mig lite för att den kommer upp för att fira inlägg nummer 2000 i bloggen och det är om 13 inlägg eller något sånt. Men jag är väldigt nöjd med den så det kliar i fingrarna. Vill gärna lägga upp den redan nu men nej nej det går inte. Då blir det liksom ingen speciellt.

Nu ska jag ner i tvättstugan mellan samtalen till mina VFU-personer. Ska börja på ledningskontoret på tisdag och onsdag där jag även kommer få ett litet kontor att "boa in mig" i som bit. förhandlingschefen sa när jag talade med henne. Jag ser fram emot det här väldigt mycket. Alla är så trevliga när man ringer och pratar med dem, de är liksom spontant glada för att det kommer in någon ny. Tycker inte att det är ett skitgöra som jag fått i uppdrag heller utan det än viktigt för dem. Jaja nog pladdrat, tvättstugan och så hämta lite grejer i förrådet så får jag ta tag i nästa samtal till administrativt centrum där jag ska vara torsdag-fredag. Känns bra att jag får lära känna organisationen och så innan de kastar ut mig på de olika områdena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0