Jag har blivit lurad

Nyheterna gick ut med att det skulle vara en "supermåne" inatt. Det för att månen passerade så nära jorden, typ närmare än den någonsin gjort. Så jag satt uppe igår och väntade på att månen skulle komma fram på min sida av huset för jag hade inte alls något lust att gå ut för att kolla på den. Efter 01.30 kom den fram. Och oj som jag blev besviken. Den kanske var större än den brukar vara men jag hade faktiskt trott att det verkligen skulle vara stor. Men antagligen befinner jag mig på fel breddgrader för att den skulle vara så stor som forskarna sagt. Så ja jag känner mig lite lurad när de skriver en sån sak eftersom jag tycker det är coolt.

Detta är typ vad jag fick se!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-20 @ 11:51:10
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0