Idag är jag produktiv

Vaknade tidigt som vanligt. Tror det börjar bli en dålig vana =P samtidigt är det skönt att komma upp i tid. Det är underbart väder och man kan inte bli annat än på bra humör. Håller på och tvättar för tillfället så det är väl klart att hämta när som helst. Under tiden har jag även hunnit med att städa hela korridoren så nu är det bara alla sopor som ska ut sen är det helt klart. Städade idag eftersom jag åker hem till Uppsala imorgonbitti för att kolla på lägenhet. Det var med andra ord min allra sista städvecka i den här äckliga korridoren! Känns jävligt skönt faktiskt!

Detta belönades med lite glass med hemmagjord chokladsås. Om en stund ska jag packa ihop mina grejer och dra till gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0