Ibland blir man förvånad

Sökte CSN för sommarkurser i fredagskväll, ganska sent dessutom. För en stund sen när jag kollade mailen har jag fått beslut. Sommarkurs och CSN är en ansolut nödlösning ifall jag inte får jobb efter examen men tror inte det ska vara något problem. Landstinget i Uppsala har platser som blir lediga så vikariat under sommaren ska väl inte vara så svårt till att börja med. Men jag behöver en plan b och c för att hålla mig lugn. Nu verkar dessutom som om jag får mitt rum uthyrt under VFU och det känns great om man säger så. Mena det är ju 2500 kr ner i fickan under 2 månader. Hemma behöver jag inte betala för hyran men hjälper till med matkostnader och sånt.

Det känns så mycket bättre nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0