Huvuddunk och inget lyse

Måste säga att det känns som att jag är uppe onödigt tidigt idag men ja hade ingen ro i kroppen att ligga kvar i sängen faktiskt. Har ont i huvudet också, inte konstigt kanske efter gårdagens vin. Blir helt annorlunda om man dricker vin och går ut och dansar, då har jag aldrig ont i huvudet dagen efter. Inte när jag vaknar iaf då kommer det senare under dagen. Men nu är det som det är. Idag ska jag roa mig med att rensa grejer i rummet och försöka packa ner i nån kartong. Har ju fixat så jag kan få hem grejer till Uppsala på fredag så det är kanon. Nu är bara problemet vad ska jag packa ner? Då tycket nisäkert "er med all skit du har du ska ändå inte vara där på 2 månader." Och ja det stämmer faktiskt, så borde jag tänka men känner jag mig själv rätt kommer det ändå bli den här behöver jag kanske, eller den här. NEJ allt ska ner nu helst så jag slipper åka tillbaka en annan helg och göra det. Vilket jag troligtvis kommer få göra ändå!

Annars så slutade min lampa i badrummet att fungera igårkväll. Så toan lär få leva i mörker under helgen. Antar inte att ÖBO kommer och fixar det förrän på måndag. Tänker inte ringa jouren heller eftersom det inte är så akut och jag känner inte för att betala pengar för det. Kanske ska hoppa ner i sängen igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0