Hello nya CV

Idag har jag roat mig med att lyssna på massor av musik. Då menar jag massor och om och om igen. Har även haft lite bloggabstinens då blogg.se inte fungerar under större delen av dagen. Sålde en bok till en personalvetare som ska skriva b-uppsats nu. De hade massor av frågor, typ vad de ska tänka på och så. Frågade om praktiken och allt möjligt så det var roligt. Sen har jag suttit och skrivit på mitt nya CV då det gamla till å börja med var puts väck. Men fick till det och nu ser det riktigt snyggt ut faktiskt. När jag nästan var klar hittade jag ett gammalt CV i mailen och jag satt och skrattade så jag grinade. Asssååå guuuuud vad pinsamt att jag skickat iväg det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0