Håller på och ruttnar

Sitter på stadsbibblan och pluggar. Det går framåt sakta med säkert. Håller på med sista delen av examinationsuppgiften nu och jag har ca 1 sida kvar så det är inte alls mycket. Men man ruttnar ju att att sitta framför ett fönster och det är grått och trist utanför. Blev inte bättre med att det är snöblandat regn. Jag vill inte ha regn!! Jag vill ha sol och vår! Börjar dessutom att bli hungrig, vad ska jag göra åt saken? Kanske göra klar det sista på examinationsuppgifter och gå och äta? Smaaaart jaooo... Men ja motivationen är inte så hög just nu men jag kämpar på och gör mitt bästa. Så har jag tur så får jag åka hem väldigt snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0