Gratis reklam dårååå

Jag skrev förut om mitt problem med att jag tycker att mina händer fortfarande luktar lök även om jag tvättar mig hur mycket som helst. Som sagt jag vet inte hur många som har samma problem eller ens har reagerat på det. Nu har jag iaf hittat lösningen. Den är egentligen inte ens ny men jag har inte vetat om den. Anti-lukt tvålen är min räddning. Hittade på den på Lagerhaus i lördags å tänkte att jag skulle prova. Jag rekommenderar verkligen alla att införskaffa den. Finns på nätet men på Lagerhaus kostar den 29 kr och det är den värd eftersom den aldrig tar slut heller. Det är vad jag kallar investering så nu slipper jag lukta blä om händerna i flera dagar efter jag skurit lök eller vitlök. Den ska dessutom fungera på fisk och skaldjurslukt men har inte testat än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0