Funderare

Jag tror jag är en sån som ibland behöver sova på saken för att fatta vad jag håller på med. Det händer ganska ofta faktiskt att jag under dagen gör ett förarbete till det som ska göras. Just då har jag ingen bild över hur jag ska genoföra det hela och emellanåt är jag frustrerad för att jag inte får något gjort. Sen sover jag på saken och det är nästan så att jag vaknar med en lampa över huvudet att jag fått en idé medan jag sovit. Så känns det som det var med denna examinationsuppgift. Igår satt jag och grejade och fattade fan inte hur jag skulle få ihop det men nu har det faktiskt lossnat och jag ska sätta igång på riktigt om en liten stund. Ibland krävs en god natts sömn för att man ska komma på saker och ting. Lite som innan jag skulle köra upp, drömde om bilkörning och olika situationer man kunde hamna i och vad man skulle göra då hela natten innan. Kanske är det som gjorde att jag körde felfritt och klarade mig på första? Antar jag aldrig får svar på det men det verkade ju fungera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0