Fettisdagen

Idag är det alltså meningen att man ska äta semlor. Men jag är inte så jädra förtjust i dem eftersom det alltid är så mycket grädde på och jag får sjukt ont i magen. Funderar ändå på om jag ska köpa en eller inte. Så därför drar jag iväg till gymmet och funderar lite till innan jag gör något åt saken. Om inte annat så känns det bättre om jag träna innan jag ev. äter en semla haha.

Sen ska jag sätta mig och ta tag i veckans examinationsuppgift om jag nu måste åka till Uppsala på söndag för lägenhetsvisning.


Kommentarer
Postat av: Nina

du har inte smakat = du har ingen rätt till åsikt i frågan haha. men de borde ju komma på ett bättre namn på det..

2011-03-08 @ 09:23:00
URL: http://finanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0