Det går segt men det går framåt

Skriver på examinationsuppgiften nu. Kan säga att det går i vågor beroende på motivationen. Förstår inte att det ska vara så svårt, speciellt nu när det verkligen är den sista uppgiften vi gör förutom VFU rapporten då. Men jag har iaf skrivit över två sidor nu och det tar sig. Känner att jag snart skrivit in det jag vill få in för att knyta ihop säcken. Ser ingen poäng i att skriva 3,5 sida bara för att det är max. Min är 2 så har jag nästan tre sidor så blir det perfekt för man vill ju inte bara köra på minst antal sidor heller.

Konstigt nog är jag intresserad av allt annat än att plugga just nu. Jag är lite sugen på att fixa en ny design till bloggen. Känns som jag haft denna i evigheter nu. Få se vad som händer med det framöver =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0