ÅÅÅhhhh

Är ärligt talat med död idag än jag varit hela helgen. Ingen motivation till någon ting om jag ska vara ärlig. Inget att äta har jag heller så fick äta lite rester till frukost så får gå och handla lite när jag ska träna ikväll. Något som jag måste men verkligen inte ser fram emot eftersom jag har ont i hela kroppen. Jag har blåmärken lite här och där, så jag undrar var jag gjort egentligen. Hela mitt ansikte är typ svullet också eftersom jag bitit mig i kinden och fått en blåsa sen har jag fått förkylningsblåsor på insidan av underläppen. Kort och gott, jag känner mig jävligt snygg! haha. Men vi har iaf bara ett seminarium i eftermiddag, det brukar vara helt ok. Inte så svårt att ta sig igenom om man säger så!

Kolla mitt feta blåmärke på knät!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0