Tillbaka i stan = ärenden att utföra

Ja då är man på banan igen. Ska snart iväg till stan och lämna grejer hos min moster. De efterfrågade lite ny musik till salongen så det har jag fixat. Men det måste jag även ta mig ner på stan och betala min kåravgift för sommaren. Har glömt det alltför många gånger redan. Sen måste jag till MediaMarkt och fixa nya brännskivor. Insåg att de tog slut igår, inte som planerat kan jag säga. Mamma insisterar också på att vi ska luncha på IKEA så det är väl bara att göra det. Sen ska det bli kul att sätta sig ner och söka lite jobb. Jag känner att today is the day. Har dock inte kollat än med risk att bli besviken men men det tar vi senare. Nu ska jag sminka mig lite och sen drar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0