Stressad

Börjar känna mig lite stressad. Tanken är ju att mamma och jag ska åka till Norrland i lagom tid dvs inte för sent och inte för tidigt. Som det är just nu är kl halv 12 och jag har typ kommit ur sängen för ett tag sen och duschat. Om 1 timme ska jag träffa Emilia på sjukhuset. Vi ska kolla om vi får lämna blod. Som vi säger, sommarens goda gärning. Sen måste jag packa. Jag har ingen aning om vad jag ska packa faktiskt så har lite panik. Men kan ju säga att det kanske underlättades direkt när jag insåg att det inte ska vara nå vidare bra väder uppåt under dagarna och inte speciellt varmt heller. Jaja då är det bara att packa kläder för mellan 11-17 grader också kanske något för om det blir lite varmare men sommarkläder verkar det inte vara någon idé att ta med. Usch jag vet aldrig vad jag ska packa. Kanske också för att jag inte tycker att jag har så mkt kläder haha.

Jaja käka, klä på sig, smink och så måste jag dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0