Roligaste jag läst idag

Hittade detta i DennisM's blogg och kunde inte låta bli att skratta. Kan vara för att jag känner flera araber och vet lite hur de för sig med varandra. Jag har ju hört historier från hemlandet av Osama (mammas ex). Fick roliga syner i mitt inre HAHA förlåt. Ja läs själva!

Den svenska politikern Nalin Pekgul skriver:
”Utåt sett har många muslimer en slags macho-image men den är inte genuin då muslimer är flockhyenor med homosexuella drag. I den homosexuella flocken känner muslimen trygghet. Homosexualiteten i arabvärlden är vida utbredd och en kåt arab lever segregerad från kvinnor. Därför tar araben vad han kan få tag i. En get, ett barn eller en annan man. Allt som har ett hål duger för den kåte araben. Vem som helst kan genomskåda den brunögde araben och dennes sanna natur…”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0