Mail från Proffice

ÅÅÅH fick mail från Proffice för en stund sedan. Det var angående tjänsten som är i Uppsala som HR generalist. Det är mitt drömjobb seriöst att få jobba med flera olika HR-frågor och inte bara administrativt eller rekrytering.

Det stod att de tyckte mitt CV var intressant och ville ställa några kompletterande frågor. Vilka var när jag är tillgänglig att börja arbeta samt mitt löneanspråk för att arbetet fortfarande skulle vara intressant.

Vilket jag svarade på och strax efter jag svarat fick jag svar igen med tack för uppgifterna och vi hör av oss igen inför en eventuell intervju!! GAAAAH!!

NU HÅLLER VI TUMMARNA!! Det är tydligen fler tjänster de söker också och inte bara en, känns bra! Emilia fick också mail så vi slåss om samma. Tänk vad kul det vore om vi båda fick på samma ställe? =)


Diskuterar löneanspråk med Emilia hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0