Hemma

Ojojojoj!! Har helt glömt bort bloggen idag. Det har varit fullt upp kan man lugnt säga. Har knappt hunnit äta!!

Kunde inte somna inatt så låg och rullade till halv 4 säkert. Sen ringde mormor och väckte mig vid 9. Då var jag inte direkt levande. Vid 11, halv 12 döck mormor upp och jag hjälpte henne med lite telefonnummer till olika saker hon skulle säga upp sig från. Vi kollade också ut bilder från fotograferingen som hon ville framkalla och förstora. Så vi åkte och gjorde beställning på det och så blev jag kvar och kollade lite på slutrean på Gina. Inget roligt där heller.

Sen hem en snabbis för att ringa soc. Får jag jobb från den 1 Sept måste jag ha hjälp med försörjning första månaden innan jag får min lön. As simple as that. Kanske 2 månaders hjälp om jag har otur!

Efter det drog vi iväg ut på landet och hälsade på min morbror och kollade in hans nya hus. Stort och mysigt var det! Det avslutades med lite shopping på Willys och nyss mat. Helt trött i skallen nu!


Fin bild på mormor =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0