God morgon

Eller ja det är väl snarare lunchtid snart. Jag har iaf hunnit duscha och ätit frukost men kommer behöva äta något litet innan jag sticker iväg. Idag blir det Eckeröbåt med farmor, pappa, Mia, Farbror och så Pelle. Brukar vara riktigt trevligt faktiskt. Som farmor säger: "dags att fylla på med spriten". Det gjorde ju jag redan tidigare i sommar men man kanske kan få hjälp av pappa att komplettera lite. Skulle vilja ha en Likör 43 faktiskt. Är det inte gott med Rosa pantern och Nyp så säg?! haha
---------------------------------------------------------------------------------------
Sen blir jag lite irriterad på The Studio som terroriserade Isabel hela kvällen igår. Asså det hjälper inte att man ringer ner folk flera gånger pga att man vill ge dem en gratis fotografering!! Sen får man faktiskt respektera vilka tider man ringer till folk, mellan 17 och 21 tycker inte jag är acceptabelt! Då får man ringa på dagen!

Är det någon annan av er, som jag angav som en kul grej, också blivit terroriserade så ber jag om ursäkt! Jag visste inte att de hade en sådan verksamhet som verkar ännu värre än telefonförsäljare! Så jag tycker det är dåligt av dem. Gratis fotografering och styling visst, de är bra på det de gör men folk borde få välja själva och inte bli tvingade av irritation att svara i telefon!
--------------------------------------------------------------------------------------

Jaja nu är det dags för mig att fixa till mig lite kanske innan det är dags. Visserligen 2 timmar kvar men det kan gå väldigt fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0