VFU-möte

Jag är uppe lite väl tidigt för min smak men vad gör man inte när personalchefen på Akademiska fixat och grejat för att klämma in ett möte med mig idag. Jag känner mig ganska lugn faktiskt men samtidigt har jag sovit väldigt oroligt inatt så är nog lite nervös. Eller egentligen inte nervös bara ovetandes och det kan få mig att bli lite orolig och lägga upp olika senarion i huvudet när jag sover. Jag mena jag har inte fått någon hint om vad de vill att jag ska göra eller någonting. Det ända jag vet är att de är intresserade av att ha mig där. Kanske jag är lite orolig för att de är intresserad och att jag inte matchar deras bild, jag är trots allt väldigt ung om man räknar på så sätt.

Det kommer nog gå bra. Lär ju komma en rapport senare. Nu måste jag kasta i mig frukost och gå till bussen om 10 min. Turligt nog kan jag åka samma buss hela vägen från mig, bara att jag måste gå en liten bit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0