VFU i stort sätt klart

Eller det är väl klart vi ska bara bestämma vad jag ska göra eller vad jag ska vara med på. Personaldirektören på akademiska ville att jag skulle få en ordentligt VFU och tyckte att jag skulle få vara med och se hur verksamheten fungerar på olika håll. Så hon tyckte att jag skulle göra en rapport om hur Landstinget i Uppsalas personalorganisering ser ut och hur de gör olika saker. Så det får vi se hur vi gör med. Men VFU är iaf spikat om inget f inte något oförutsätt händer. Jag fick tom frågan om jag ville ha eget kontor haha. Fick även reda på att det finns 3 tjänster inom personaladministration lediga just nu. Gissa om mitt mål är klart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0