Sprit mot förkylningen funkar faktiskt

Men tror nog inte att det är att rekommendera sig kur mot förkylning iaf. Man måste ju tänka på levern också. Iofs är det nog kört för den efter mina år som student i vilket fall som helst haha.

I vilket fall som helst mår jag bättre idag än jag gjort på hela veckan och det är skönt. Enda som återstår är lite ont i halsen. Gårdagen var skitkul iaf. Först var det jag, Daniel och Catarina hemma hos mig och förfestade eftersom resten av socionomerna hade klassfest så vi mötte upp dem på stan. Gick sedan till Strömpis.

Något som dock stör mig samtidigt som det är kul är att jag upplever att jag fått ett helt annat intresse från killar på dansgolvet. Nu även av de som jag tycker är något att hänga i julgranen, dessvärre så har de jag inte ens vill komma i närheten blivit ännu värre. Men det stör mig att man ska behöva ändra sig, i mitt fall gå ner i vikt, för att få detta intresse. Jag anser att man ska kunna vara den man är men det är ju inte så i denna sjukt utseendefixerade värld.

Idag ska jag roa mig med att formatera om min dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0