Socionomerna har examensfest

Och jag är inte inräknad alltså. Ganska förståeligt eftersom jag inte är socionom även om jag börjat med socionombeteende på senare dagar. Det är väl både bra och dåligt kanske? Men mest bra! I vilket fall så sitter jag ensam hemma ikväll medan de festar och har roligt. Men de förtjänar de, min fest kommer ju så småningom den också.

Uppsatsmötet gick bra. Några få små justeringar för att göra uppsatsen lite bättre sen så är det bara att köra på med korrekturläsning i massor. Men klar blir jag så det innebär att jag får gå vidare med Personalarbeteskursen som börjar på måndag.

Annars har jag inte gjort mycket idag. Var över till Emelie och fixade hennes hår, hon ville ha lockar och jag gav henne lockar. Det var då ett jädra gnäll om att håret blev så kort ;). Ja man kan ju inte både ha lockigt och långt utan extensions liksom. Jag tycker det blev bra men klart det är ovant för henne.


Kommentarer
Postat av: Nina

Nää nu tror jag visst att du hittar på lite, på tisdag börjar kursen :)

2011-01-13 @ 08:15:20
URL: http://finanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0