Sjuuuuuukt

Idag börjar sista terminen som student. Lovar att efter examen kommer jag inte sätta min fot innanför universitetets dörrar och det ska bli såååå skönt!! Dessutom har vi ingen föreläsning idag, den är imorgon så idag kan jag fortsätta greja lite med uppsatsen. Det är inte mycket kvar som ska göras nu. Känns sååå jävla skönt det också. Sen kan jag släppa (ursäkta) skiten tills opponeringen (när den nu är). Ska försöka njuta av denna termin, något säger mig att den kommer gå fort men det kommer bli intressant med personalarbete och sen VFU på det.

Så nu blir det frukost, lite uppsatsarbete och sen drar jag och Gabi till gymmet. Har inte kunnat sätta min fot där sen slutet av novemeber pga mitt knä men nu känns det bra så jag ska börja lite lugnt. Blir ju inte 30-40 minuter på crosstrainern om jag säger så. Vill definitivt inte få ont och så kan jag inte träna på evigheter sen heller.

En bild på mig och min kusin Vera Valeria från julafton.. Gullunge =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0