Sista dagen på höstterminen

Då är den äntligen här. Sista dagen på höstterminen är här. Det känns lite konstigt faktiskt. Denna termin har gått så jäkla fort alltså. Från att i September dragit igång med uppsatsarbetet direkt med PM och planering för att sedan ha en kurs i teori och sen en i metod. Därefter har man konstant sen 15e november suttit med uppsatsen dag in och dag ut. Det känns väldigt konstigt. Även om min uppsats inte är helt klar så är den väldigt nära helt klar. Det är lite finputsning som återstår och att få till alla delarna där de ska vara. Men att den faktiskt är så klar som den är är helt galet egentligen. Kan dock inte låta bli att tänka på de två veckorna som gick till annat plugg för att vi blev lurade av utbildningsansvarig. Hade jag kunna använda de veckorna senare hade jag hunnit klart med uppsatsen i tid men men. Det är inte ett nederlag, jag anser att uppsatsen kommer vara mycket bättre efter lite mer bearbetning samt att nu har jag de poängen från början av utbildningen som jag saknade tidigare. Det ser inte heller ut som att personalarbetes kursen som börjar på måndag (med föreläsning på tisdag) kommer bli lidande då uppsatsen i stort sätt kommer vara klar innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0