Satan så skumt

Febern har nu försvunnit och jag har inte ens tagit någon ipren eller något för att minska den. Den har försvunnit av sig själv lika snabbt som i söndagsnatt. Känner mig därför lite piggare och har fått en hel del gjort hittills även om det går lite långsammare än vad det har gjort förut men jag har fått till strukturen på analysdelen nu och jag är mer nöjd med det jag åstadkommit nu än jag var innan. Det känns som att det nu är lättare att se likheter och skillnadet i mitt material. Om jag orkar får jag väl pallra mig iväg till Willys och handla lite iaf så jag klarar mig denna vecka och några dagar nästa för längre än så vill jag inte vara sjuk. För det är fortfarande kvar i kroppen det känner man. Men kanske på bättringsvägen nu då då?

Tror ändå jag ska köra klart delen jag håller på med och sen gå och lägga mig en liten stund för att sedan fortsätta. Känns som att det blir lite lättare nu när jag kommer in i uppsatstänket igen. Men mitt huvud behöver paus också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice ska till Ukraina också i maj så e inte helt säker på datum där men när kommer du hem nästa gång så skulle vi kunna kolla d ?

2011-01-07 @ 11:01:03
Postat av: Emilia

Oj glömde skriva namn på kommentaren

2011-01-07 @ 11:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0