Nu har jag tröttnat...

... på Internet Explorer. Sen jag formaterade om datorn har det inte gjort annat än att göra mig galen men "popups" om att hotmail inte är säker och swedbank. Det har gjort att jag efter varje steg måste acceptera för att gå vidare. Mycket störande! Har dessutom tyckt att det gått långsamt eller om man kan säga fastnat några sekunder innan man kan klicka vidare på den sidan man är inne på. Jag vet dagens i-landsproblem. Det ska för tusan gå jättefort! Så jag har spenderat en vecka åt det och blivit mer och mer irriterad och nu tänkte jag att det var dags att göra någonting åt det annars flyger datorn genom fönstret snart haha. Naaaww skulle aldrig göra så mot min bebis även om tanken slagit mig några gånger när den krånglar.

 

Så blev Opera tills vidare... Såhär ser min startsida ut när jag öppnar den =D

 

Har spenderat eftermiddagen med att fixa med uppsatsen och blivit störd av Emelie några gånger så hann inte det jag skulle. Men vid 16 skulle vi till Maria och ha Disney-kväll. Jag hann med att se Bambi och Mulan. När jag gick skulle de precis se Ringaren i Nottre Dame. Men måste man plugga lite så måste man. Nu har jag väl i stort sätt gjort klart det så ska gå till Gabi och se Ghostrider. Har velat se den skitlänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0