Mormor gillar också toffsar

Ingen kan väl ha missat Maria Montazami och hennes toffsar. Den som missat det kan ju inte ha sett mycket på TV. Lite ironi där eftersom Maria enligt mitt tyckte sålt sig till diverse olika märken för att få göra reklam i TV. Smickrande med erbjudanden kanske men det känns lite väl mycket när hon är med överallt helt plötsligt. Men i vilket fall som helst upptäckte jag här om dagen när jag var hos mormor att hon hade toffsar hängandes på gardinerna. Nu har hon inte toffsar i hela lägenheten men några hade hon allt. Men vill nog minnas att hon hade dessa även innan Hollywood-fruar gick på tv ens men att jag kanske inte tänkt på det förrän nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0