Idag tar socionomerna examen!

Och jag får sitta hemma. Gick inte att försöka gå som Emelies flickvän den här gången hahaha. Hon tog sin syrra istället men det är lugnt. Vi ska ju festa ikväll istället så vi klarar oss nog ett tag till. Dock måste jag erkänna att det känns konstigt i magen. Jag har försökt att inte tänka på det men faktum är ju att de nu är klara och kommer flytta härifrån. Känns tråkigt för vi har haft jävligt kul tillsammans alltså. Synd att man inte har det umgänget som vi haft i min egen "klass". Det har helt enkelt inte blivit så. Mycket hör nog ihop med att vi levt exakt samma liv under denna termin och inte varit "låsta" till respektive dvs pojk/flickvän eller familj. Det blir lite annorlunda då. Vilket man kan förstå och det är inget konstigt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0