Förkyld, god damn it!

Det är inte sant. Först är det svinkallt här uppe i norrland. Känns iaf som norrland jämfört med Örebro. Sen vaknade jag med huvudvärk, knas i halsen och ont i kroppen. Mysigt värre. Jag har varken lust eller tid att bli sjuk faktiskt. Men men man får tydligen inte alltid som man vill här i livet.

Ska snart ner på stan och träffa Emilia, käka lunch och snacka lite skit. Efter det måste jag shoppa lite, ja det är ett måste. Vit BH eftersökes! Sen kanske man hittar något roligt men känns inte som så stor idé att handla kläder när man snart kanske inte kan ha det iallafall. På måndag börjar jag nämligen andra svängen med Cambridgekuren.

Igårkväll var jag, Emilia och hennes bror på bio förresten. Vi såg Burlesque med Christina Aguilera och Cher. Jag tyckte väl att den var helt okej men det tyckte inte Emilias bror kan jag säga. HAHAHA han trodde att det var en annan film vi skulle se när han glatt tyckte att den filmen kunde vi se. Och reaktionen när han insåg att det inte var så var "Priceless". Men vi höll humöret uppe under filmen iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0