En ny kärlek...

... vid namn Samsung DVD-HR757. Vann ju den på Tradera här om dagen. Det är en DVD/TV butik i Stockholm som sysslar med att fixa och sälja grejer via Tradera. Jag har ju velat ha en ny med hårddisk hur länge som helst så nu var det på tiden faktiskt. Fick den för 1350 kr. Vilket är ungefär hälften vad den skulle kosta i butik. Jag har dessutom garanti på den ifall något skulle hända. Så nu kan jag äntligen se på DVD i en bra spelare och spela in saker från TV. Den kommer passa perfekt till min nya platt-tv som kommer nån gång i framtiden när någon kan köra ner den från Uppsala.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Å man kan verkligen göra fynd. Men garantin brukar inte gälla om man säljer varan vidare. Den brukar upphöra automatiskt om prylen byter ägare under garantitiden. Det fick jag lära mig när jag köpt en barnvagn med garanti kvar, trodde jag ja...

2011-01-21 @ 08:29:51
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0