En härlig kväll

Igår var jättetrevligt även om vi inte kom ut på krogen överhuvudtaget. Vi var kvar hos Gabriella hela kvällen och hade skittrevligt. Vi bestämde oss någon gång vid midnatt att vi hade så roligt där att vi inte tyckte det var värt att betala 100 spänn på kåren. Tror vi var ut och rumlade vid 3 tiden och skulle ha korv men jag hade verkligen ingen tidsuppfattning. Det slutade iaf med att PUBlicum stängde precis när vi kom så jag och Gabi gick tillbaka till henne där vi käkade och städade undan. När jag kom hem imorse var klockan iaf 05.40. Hehe ojsan! Var väl i säng till 6 och sov till 11.

Få se när jag lägger upp bilder på gårdagens upptåg då det blev så att vi använde Gabis camera men jag vet att det finns en del fina bilder där. Tills vidare får jag visa några Daniel tog och la upp på facebook.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0