Efter mycket om och men

Idag skulle jag vilja påstå att min uppsats är klar. Jag har under en veckas tid finslipat på teoridelen för att göra den mer lättförståelig, delat upp analysen och det har blivit så mycket bättre och mindre rörigt än det var innan (nämde jag att jag fick en snilleblixt här om dagen att ta hänsyn till?) och så har jag fått fixa till slutsats och egna kommentarer utifrån den nya analysen. Jag har visserligen inte skrivit någon sammanfattning eller abstract än men det fixar jag i helgen om min handledare tycker allt är okej.

Med det ska jag nog köka brunch nu sen med Gabi ner på stan. Kanske hittar något roligt eller så inte. Med tanke på att jag köpt en DVD-spelare med hårddisk redan för 1500 spänn kanske jag ska ta det lugnt med shoppande haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0