Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta


Jag är en dagdrömmare.
Jag tänker ofta på andra istället för mig själv.
Jag är ett stort Formel 1 fan och har varit sen jag var liten.
Jag tycker det är sjukt roligt att söka efter konstig musik.
Jag är halvgalen och mina utländska kompisar kallar min Crazy swede.
Jag dömmer inte människor innan jag lärt känna dem, visst påverkas man lite av sinnesintryck först.
Jag är den första i min släkt som kommer ha en universitetsexamen.
Jag tror på "if there´s a will, there is a way".
Jag är nog en prylnörd, älskar elektroniska saker även om jag blir galen när de inte fungerar som de ska.
Jag har hela mitt liv velat ha en helig birma katt, vilket jag kommer skaffa när jag flyttar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0