Vuxenpoäng till mig!!

Har lagt in mobilsvar på mobilen nu. Har inte haft det förut eftersom jag inte tyckt att det behövs men nu när man ska ha kontakt med diverse personer för VFU och söka jobb så är det nog bra att man har ett. Även om man låter så jävla cheesy så kan det inte hjälpas. Det är ett nödvändigt ont när man kommer upp på en viss nivå här i livet.

Pratade precis med min handledare på Akademiska också. Vi har verkligen klickat och det är jätteskönt! Därför känner jag mig inte speciellt nervös inför VFU som jag gjort tidigare under utbildningen. Det är även lite kul att vi ringde varandra precis samtidigt att jag blev rädd när det ringde i örat på mig istället haha. I eftermiddag eller imorgon kommer skissen över vad jag ska göra. Ser ut som jag ska få i uppdrag att följa deras nya beslut för samordning inom landstinget. De kommer då ge mig några frågeställningar att undersöka i processen. Det låter väldigt intressant samtidigt som jag ska gå hänga med lite som en skugga på andra saker också.

Idag är en bra dag känner jag! (förutom att jag måste ut i kylan senare)

Pst... har även lagt in alla räkningar så de dras på fredag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0