Vilket ras!

Nu jävlar händer det grejer!! Ser ut som att denna sväng med Cambridgekuren blir kortare än jag har tänkt mig. Efter dagens vägning visade det sig att jag tappat 3,7 kilo och det på 9 dagar bara. Helt jävla underbart, jag älskar när min kropp jobbar med mig och inte emot mig vilket det känns som det gjort hela mitt liv. Kanske har jag hjälpt den på traven men fan aldrig igen så mycket kan jag säga redan nu. Så blir nog bara 2 veckor ren kur till och sen 1,5 veckas upptrappning. Det är nämligen bara 3,7 kilo tills jag någ det mål jag satte upp när jag började allra första gången.

Bara lite kul sådär som jag tänkte på. På ca 1 vecka har jag tappat mer än jag vägde när jag föddes. Det ni! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0