Vilka idioter!

Jag har i större del av dagen suttit och pluggat på universitetet, jag sitter fortfarande här dessutom men ska gå hem snart så fort jag knutit ihop säcken på uppgiften. Men var tvungen att skriva av mig först. Är så himla irriterad på vad vissa människor kan slänga ur sig och vilket synsätt man har på människor. Killarna som suttit bredvid skulle jag sammanfatta som idioter. Okej inte alla fyra men iaf tre av dem. Asså de satt och talade om kvinnor som att vi inte är värda ett jävla dugg, även om andra personer i deras klass. Men något som fick mig att reagera är när den ena talar om en "fit" brud som gick i klassen och sa nånting om utseendet varav en annan kille frågar vad hon är för storlek. "Ja är hon storlek 42, alltså tjock?" Vaffan man är väl inte tjock när man är storlek 42? Man är visserligen inte pinnsmal heller men vaffan är det för jävla snack?

Blev väldigt irriterad över den kommentaren att jag nästan hade lust att gå fram och klappa till honom riktigt hårt. Synd att det ska finnas skitstövlar som är så trångsynta och sätter människor i fack. Jag förstår helt klart varför han var singel! Det är också svårt att förstå att han är över 25 och har dessa värderingar. De andra två var iaf bara 20 och 21. Jag blir mörkrädd. Det är inte konstigt att tjejer bantar med de mest konstiga metoder och mår psykiskt dåligt och är osäkra. Nej fyfaan för vissa killar alltså! (nu vet jag att det finns tjejer som är minst lika dumma i huvudet och ytliga men just nu är det inte poängen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0