Var inte alls på humör igår

Ska jag vara ärlig så var jag lite nere igår. Hade inte lust med så mycket alls när jag kom hem efter att ha suttit på universtietet och pluggat. Känns som att jag bevisat för mig själv att jag inte pluggar någe bra där, eller kanske beror på vart jag sitter. Eftersom jag satt i förrgår och skrev ihop en annan examinationsuppgift på 1,5 timme och då var jag jävligt intensiv men satt i ett grupprum i bibblan så var inte så mkt som kunde störa. Igår satt jag i korridoren i teknikhuset och ja, först och främst gick det förbi folk hela tiden och de var inte tysta direkt sen var det mer intressant att lyssna på vad killarna bredvid snackade om så ja en fjutti liten uppgift tog 4 timmar! Men den är iaf klar men ska väl ses över innan jag lämnar in som allt annat men den är klar 1 månad i förväg så no stress. Juste jobbade faktiskt på uppsatsen också så nu är all tidigare forskning inne och lite av den ska kopplas till i resultatet sen är det bara att läsa igenom några gånger och fixa mina "man" skrivningar, dock var de flesta i resultat/analys där jag skrivit och skrivit utan att tänka så mycket. Men det gör jag på bussen hem till Uppsala nästa vecka för att ha något att roa mig med i 4,5 timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0