Tror det är tisdag

Jag har ingen koll alls på dagarna numera. Det beror inte på att jag inte gör någonting utan mer att jag bara är allmänt snurrig. Men antar det är inget att göra åt det så länge jag går på föreläsningar och seminarier rätt dagar iallafall.

Idag är det seminarium 2 kl 11. Innan dess ska jag träffa Nini och Lini och gå igenom det vi kommit fram till. På tal om det så har jag även lagt på det är med att säga nini när jag pratar om lina och är med nina och lini när jag är med lina och pratar om nina. Väldrig förvirrande det där. Snart för jag döpa om dem till ini 1 och ini 2 hahaha.

Efter ska jag till Nina iaf och fixa slingor i håret. Ska bli skönt att ljusa upp det idag och den här gången har vi en slinghätta så det kommer bli bra tror jag! Eller jag klagade inte förra gången vi gjorde slingor heller så även om de blev stora och väldigt ljusa på vissa ställen men då fick vi ju improvisera också i plastpåse haha.

Jaja måste slänga i mig frukost nu innan jag ska springa iväg! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0