Tappat en hel del redan

Det är nu 5e dagen på denna omgången av Cambridgekuren. Har inte uppdaterat så bra angående den känner jag när jag velat blogga om så mycket annat haha. Känns som att jag använder bloggen som sällskap just nu och alla snälla kommentarer är välkomna!

I vilket fall som helst bestod de tre första dagarna av till och från huvudvärk även om jag drack massor av vatten. Ena dagen, i torsdags, drack jag t.o.m. mer än de 3-4 liter man ska dricka om dagen. Kan vara för att jag sprang iväg på en medelpass på friskis och svettades ut en hel del. Jag hade inga problem att träna förra gången heller när jag körde kuren men antar det är individuellt då jag hört andra som knappt orkar gå upp för trappen hem. I vilket fall som helst kände jag mig inte så hungrig under dessa dagar även om man kan göra det. Så det var skönt att jag inte påverkades så mycket. Igårdagen vill jag påstå att jag piggnade till lite men är för att kroppen igår endast började bränna fett och huvudvärken försvann för mig. Idag ställde jag mig på vågen bara för att kolla och jag har tappat över 2 kilo faktiskt även om mycket säkerligen är vätska, men man tappar ju 1,5 - 3 kilo i vecka på ren kur så är inte helt omöljigt!

Förresten så har jag reflektera över att jag gärna sover lite längre nu när jag går på kuren också. Har hört att man tappar massor i vikt om man sover bra och det hjälper kanske att jag sover väldigt gott om nätterna och senaste nätterna har jag faktiskt sovit mellan 8,5-9 timmar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det går ju inte ens att jämföra,the sims 3 är sååå mycket bättre och roligare! Så du som gillar the sims spelen borde köpa det:-)

2011-02-05 @ 13:39:30
Postat av: Isabel

Härligt! Kämpa på!

2011-02-05 @ 16:10:58
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0