Sanctum var bra

Var på bio igårkväll med Malin och Simon. Vi såg Sanctum och den var väldigt bra. Om jag säger så, en annorlunda film som ändå var spännande och lite läskig samtidigt. För er som inte sätt den vill jag inte berätta så jag förstör något men det rekommenderas i vilket fall som helst.


Ett dykarteam ger sig av till en avlägsen del av regnskogen i Papua Nya Guinea för att utforska de otillgängliga undervattensgrottorna. När de befinner sig hundratals meter under marknivå bryter en tropisk storm ut och vägen upp ur grottorna blockeras. Vattennivån stiger hastigt och dykarna tvingas allt längre in i grottsystemet. I jakten på en annan väg ut växer desperationen och nervpressen gör attdykarna snart visar sitt sanna jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0